Ik ben te voet de Waddenzee overgestoken!

Het begint nu een beetje door te dringen, nu ik net bezig ben geweest met de GPS track downloaden en in Google Earth krijgen; Ik ben van het Friese vaste land naar het eiland Ameland gelopen!
 
 
Het kleine rode lijntje in het plaatje hierboven is misschien niet zo goed te zien, maar als je op de link hierboven klikt (en je hebt Google Earth geïnstalleerd) dan kun je precies zien waar ik gisteren geweest ben. Het was – achteraf! – een hele mooie ervaring, maar ik geloof niet dat ik dit ooit nog eens ga doen…
 
P.S. Ik heb mijn schoenen maar weggegooid:
 

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Ambulant. Bookmark de permalink .

Een reactie op Ik ben te voet de Waddenzee overgestoken!

  1. Guido en Ingrid zegt:

    Ik ga het ook echt niet opnemen als hobby, maar we hebben het toch maar even gedaan 🙂 Persoonlijk doe ik leiver eens zo\’n verkenningstocht om wat relaxter te wandeelen en te leren wat er al niet leeft op het Wad maar goed we zijn weer een ervaring rijker! En het is altijd gezellig met de groep natuurlijk dus het viel acheraf gezien wel mee ondanks mijn gemopper 😉
    PS: Schoertjes ff in de wasmachine gedaan zijn toch best geinig ik draag ze vast nog wel eens (maar dan met vaste grond onder de voetjes haha).

Plaats een reactie