Boeken over Asperger die ik gelezen heb

Gisteren heb ik Mijn vriend Ben gelezen; het leest lekker weg, dus ik ben er gisteren aan het begin van de avond in begonnen en rond een uur of 1 vannacht had ik hem uit. Dit verhaal gaat over een kat die het leven een autistisch kind en zijn alleenstaande moeder totaal verandert.

Ik kan me dat goed heel goed voorstellen, en niet alleen vanwege het geweldige kinderboek over Asperger genaamd Alle katten hebben Asperger, dat ik werkelijk iedereen aan kan raden eens door te bladeren.

Ondertussen heb ik ook Pretending to be normal gelezen, maar op de een of andere manier was dat wel interessant en mogelijk nuttig, maar deed dat me persoonlijk minder. De schrijfster lijkt toch op een andere plek in het autismespectrum te zitten dan ikzelf.

Op het moment ben ik nog steeds bezig in The Complete Guide to Asperger’s Syndrome, als achtergrondinformatie.

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Asperger, Boeken. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

