XBox Live avatar

Nee, niet zo’n blauwe alien van de planeet Pandora, maar de Microsoft versie van een “Mii” (voor wie de Wii kent):

XBox Live avatar

Sinds ik Mango – de nieuwste versie van het Windows Phone OS – op mijn telefoon heb en dus eindelijk gebruik kan maken van de Nederlandse ondersteuning, is mijn oude Xbox Live account uit de tijd van de “vintage” zwarte XBox ook weer uit de mottenballen, maar dan voor gebruik op mijn telefoon.

Mijn avatar is vanaf nu te vinden op peshir.nl en in de rechter balk van mijn weblog. Als je erop klikt ga je naar mijn XBox Live profiel op xbox.com.

Omdat dit op mijn telefoon makkelijk te doen is nu, probeer ik hem een beetje up-to-date te houden met de kleding die ik aanheb die dag. Zodra ik het uiterlijk van mijn avatar wijzig, zal de afbeelding op mijn weblog automatisch meeveranderen.

Mocht het dus volgend jaar weer eens mooi weer worden dan zou je me zo maar in korte broek met slippers kunnen zien bijvoorbeeld. 😉

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

