Het einde van een Tijdperk…

Blauwe Fazer 600

Blauwe Fazer 600

Ik heb geen motorfiets meer, en dat is toch een beetje gek.

Zaterdag kwam een vriendin van ons, die al een tijdje op zoek was naar een vervanging van haar 14 jaar oude Diversion, mijn Fazer 600 ophalen. Vandaag heb ik een PDF van het vrijwaringsbewijs in mijn mailbox. Het is nu officieel..

Het lijkt wel of iedereen die ervan weet direct wil weten hoe het nu met me gaat. Ik stel de bezorgdheid op prijs, maar zo erg is het allemaal niet, hoor. Ik geef toe dat ik het wel een beetje jammer vind, maar over het algemeen hebben andere hobbies het gewoon overgenomen van het motorrijden.

De brave tweewieler stond de laatste twee/drie jaar meer stil dan dan hij gereden heeft. En daar is hij niet voor gemaakt. Het was gewoon zonde. Nu mag hij gewoon weer lekker zeer regelmatig de weg op! Ik weet zeker dat hij daar blij mee is. En ik weet waar hij woont, dus ik kom nog wel eens gedag zeggen… 😉

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Auto/motor. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

