Volgens mij heb ik beenvliesontsteking… :-(

Ben afgelopen weekend nogal druk geweest in iemands tuin (olijfboom helpen plaatsen,  grondverplaatsing, ruim een ton grind in zakken van 25kg inladen, uitladen en in de tuin storten). Normaal ben ik niet zo actief – onderstatement <ahum> – dus daar heb ik wel last van gehad, qua spierpijn.
 
En daarna ben ik dinsdagavond naar Boffoonery in Londen geweest. Heen met de trein, voorstelling, hotelovernachting, vroeg ontbijt (beetje uitlopend..), daarna bijzonder haasten om de trein terug niet te missen. Al met al voor mijn doen best een hoop lopen, en inspannend. (Jawel, mijn conditie is zo slecht.)
 
Gistermiddag en gisteravond bij concert van Guus Meeuwis merkte ik dat ik pijn had in mijn benen. Op mijn schenen eigenlijk. Ik snapte het al niet. Tot ik er vandaag een googletje aan waagde. Ik kwam vrijwel direct terecht op een pagina over Shin Splints, waarna de stap naar Wikipedia snel was gemaakt. Ofwel: beenvliesontsteking, door overbelasting. Genoemde symptomen en mogelijke oorzaken lijken mij een perfect match.
 
Even rustig aan doen, dus…
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Gezondheid en welzijn. Bookmark de permalink .

Een reactie op Volgens mij heb ik beenvliesontsteking… :-(

  1. Pingback: Mijn schenen doen weer zeer… | Purgamentum init, exit purgamentum.

Geef een reactie

