Boeking bevestigd; we gaan echt!

Ik heb net Mersley Farm gebeld (zie hiernaast voor alvast één fotootje) om de aanbetaling via credit card te regelen: we gaan echt naar het Isle of Wight in de tweede week van mei!
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Ambulant. Bookmark de permalink .

2 reacties op Boeking bevestigd; we gaan echt!

  1. Sinthia zegt:

    Hoi,Leuk hoor, zo\’n weblog. Dus dan moet er wel een reactie komen, vind je niet. Op mijn werk is het gelukkig toch ook geen probleem. Een andere collega had toch maar bedacht dat ze gelijk met mij op vakantie wil en meteen drie weken (?!?). Maar goed. Mark en ik voegen ons wel wat later bij jullie. Mark had dat niet zo duidelijk aangegeven maar Mark\’s ouders hebben van 2 tm 9 mei het huis in Frankrijk gehuurd dus op 9 mei ondernemen wij de reis naar Isle of Wight. Jippie, ik krijg er nu al zin in. Groetjes, Sinthia

Geef een reactie

