Zaterdag was vrij-gezellig

Zaterdag was Guido de klos: als slachtoffer van een "vrij gezellige" overval heeft hij wat opdrachten uit moeten voeren, waaronder een beetje peddelen tussen de rondvaartboten nabij de IJ tunnel, dobberen op een luchtbed in de grachten en als SuperGuido het TomTom gebouw beklimmen. Geweldige dag gehad.

 

Een greep uit mijn live-rapportage van die dag: microblogging, foto’s en filmpjes. Enkele locaties van de dag waren: lunch, diner(in tijden niet zo’n lekkere biefstuk gegeten!) en after-dinner drank. Of ga direct naar de Plazes groep die ik heb aangemaakt om alle locaties van de dag bij elkaar te houden.

Als ik nog een keer een dag live ga rapporteren moet ik zorgen dat ik een extra batterij voor m’n telefoon bij me heb. Op weg naar huis in de trein kwam ik erachter dat hij leeg was. Hierdoor was coordineren met Rona een beetje lastig en ben ik uiteindelijk vanaf Utrecht CS naar huis gaan lopen. Rona kwam me gelukkig ongeveer halverwege met de auto oppikken. Je hoeft me niet zielig te vinden hoor: de frisse wandeling van drie kwartier tussen twee en drie uur heeft erg goed gedaan. Zondag geen centje pijn, ondanks al het bier.

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Een reactie op Zaterdag was vrij-gezellig

  1. Be zegt:

    Ach, en indien wel wat pijn, alcohol is een goede spierverslapper! En beter (lekkerder!) dan pijnstillers, nietwaar?! Wodkaatje-jus, amaretto\’tje, …. geen problemen mee ;-))

Geef een reactie

