Waar wij ook alweer op vakantie geweest waren?

Ik heb nog steeds niet de tijd gemaakt om de GPS tracks van onze vakantie in Zuid-Engeland vorige maand netjes in Google Earth te zetten zoals ik met het wadlopen ook heb gedaan maar in op de vraag "En, waar zijn jullie op vakantie geweest?" heb ik nu in ieder geval alvast een voorlopig antwoord in de vorm van een group op Plazes.com, de site waar ook het kaartje rechtsboven op mijn Live Space met daarop plaatsen waar ik recentelijk geweest ben vandaan komt. Enjoy.
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

