Oh ja, mijn telefoon…

Even aftikken dat ik door dit te schrijven geen nieuwe problemen over mijzelf afroep, maar mijn telefoon lijkt al tijden zonder noemenswaardige problemen te blijven doen wat hij hoort te doen. Af en toe lijkt het of de ringtone niet goed hoorbaar afgaat, maar dat is verder gezeur niet waard. Ik begin er langzamerhand een beetje plezier in te krijgen dat ik hem heb. Jammer dat dat nu pas komt en niet al direct vanaf september vorig jaar, maar toch.
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Gadgets. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

