Mmm, echt “om te huilen” zo spectaculair…?

Nu ik net Scobleizer gelezen heb (en de vele reacties erop, zoals ‘Mystery Solved?’ en ‘Time Machine?’) moet ik ineens aan die NDA van de Virtual Earth partnerdag in Barneveld op 7 februari denken. Ik zal niet zeggen wat ik daar kort langs heb zien komen, maar het kan hier wel eens mee te maken hebben. Ik denk/dacht zelf ook al snel in de richting van een combinatie van HD View, PhotoSynth, Virtual Earth (vooral ook de 3D variant, ofwel de concurrent van Google Earth) en een mogelijk tijdsaspect.
 
Maar ja, dat lijkt weer niet te kloppen met Scoble’s snelle reactie. Of is dat juist de bedoeling, nadat hij zijn mond voorbij had gepraat?
 
Anyway.
Ik ga de aankomende presentatie(s?) van(af) 27 februari en 3 maart in ieder geval met heel veel interesse volgen…
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

