G*DVERDOMME!!!

The Neverending Story continues….        
 
Doet vanochtend ineens mijn dataverbinding op mijn telefoon het niet meer. En vrijwel direct daarna ook het bellen niet meer. Op dit moment logt dat kreng helemaal niet meer op het KPN netwerk in. En met dezelfde SIM kaart in mijn oude Siemens (goed dat ik die maar bij me gestoken heb gehouden; je gaat ’t leren op een gegeven moment…) is er niks aan de hand, dus ik ben bang dat er nu met het telefoongedeelte van die klote Kaiser wat mis is.
 
De KPN klantenservice wil graag checken of ze in het netwerk iets zien wat kan helpen (ik kreeg na de eerste handmatige inlog op netwerk KPN na korte tijd een melding "Remote side interrupted this connection" of iets dergelijks definitief klinkend), maar dan moet het toestel met het probleem wel aan staan met die SIM kaart erin. En dan kan ik dus de klantenservice niet bellen. Immers, hier bij de klant waar ik zit zijn sinds eind vorig jaar alle vaste toestellen het gebouw uit omdat iedereen blijkbaar goedkoper kan bellen via een mobiel. En hier op de afdeling zit ik de laatste dagen helemaal alleen, dus dat gaat ook niet lukken.
 
Als dit zo blijft, moet ik zo vrij nemen, naar huis rijden, om daar vanaf onze eigen vaste lijn de klantenservice te bellen. Om dan waarschijnlijk te horen te krijgen "Ja hoor, wij zien hem hier helemaal niet aanmelden. Toestel zal wel kapot zijn. Succes ermee meneer."
 
Ik heb op deze manier al helemaal geen zin in meer in Berlijn van het weekend.
 
Loop ik daar met een niet bellende smartphone voor de TomTom en openbaar vervoerkaart en een oude Siemens om te bellen, waarbij die smartphone eigenlijk met de koerier naar Belgie zou moeten omdat hij weer eens kapot is. Maar ja, als ik daar vandaag voor bel, kan die koerier toch niet voor dinsdag komen om hem op te komen halen. Misschien rijdt ik wel zelf stomend naar Belgie maandag als ik uit Berlijn terug ben.
 
Wat heb ik fout gedaan om dit gezeik te verdienen…?!
G*DVERDOMME!!!!
 
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Gadgets. Bookmark de permalink .

2 reacties op G*DVERDOMME!!!

  1. Be zegt:

    Oei, Jarno, denk om je hart! Die is meer waard dan een mobiele telefoon. Advies: zet een raampje op de bovenste etage open en …..
     
    Geniet van Berlijn!
     
    Groetjes,
     
     
    Bianca

  2. Joost zegt:

    Hee Jarno,
     
    Ga gewoon lekker naar Berlijn en vergeet de shit. Mooie stad man. Leuke dierentuin (als je daarvan houdt) en verder gewoon gemütlich. Je kunt lekker eten op de Kudam en vergeet vooral de parallelstraatjes niet, daar kun je ook goed terecht (en goedkoper). Wat die telefoon betreft… tja, nuttige info voor mij, ik ben ook aan een nieuwe toe, een SmartPhone, maar goh, ik denk toch niet dat het een HTC wordt 🙂
     
    Groeten
    Joost

Geef een reactie

