Tja, als het ook niet mee zit dan zit het ook echt niet mee…

Ik zie in de repair status dat mijn telefoon naar me onderweg terug moet zijn vanuit België. Het zou ook tijd worden.
 
 
Alles op die site komt me nu bekend voor, hoewel de vrijwel onbruikbare camerasoftware mij zelf pas echt was opgevallen. Ik heb nog weinig of geen filmbestanden afgespeeld bijvoorbeeld.
 
Alsof mijn hardwareproblemen (en vooral de vaak knullige manier waarop deze worden opgelost met lange wachttijden dat je je toestel kwijt bent) nog geen reden genoeg waren: KOOP GEEN NIEUWE HTC TELEFOONS!
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Gadgets. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

