HSDAP is best rap

M’n nieuwe USIM kaart was er gisteren. Ik heb nu dus UMTS/HSDAP snelheid op mijn nieuwe telefoon. En da’s lekker. Heel lekker…

P.S. Dit post ik natuurlijk vanaf mijn nieuwe Kaiser.

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Gadgets. Bookmark de permalink .

2 reacties op HSDAP is best rap

  1. Ralph zegt:

    Haaaa lekker, breedband op je mobiel.. Wat haal je nu voor een snelheid?

  2. Jarno zegt:

    Nou, nu even niks: het kreng is kapot. (Inderdaad, dat heb ik nog niet op mijn space genoemd.)
    Maar \’t was best lekker kan ik je zeggen.

Geef een reactie

