Ik ben reporter!

Zoals ik hier al eens had geschreven heb ik me aangemeld op Skoeps.nl.
 
De paar foto’s die ik daar met mijn GSM al op had gezet hebben blijkbaar de aandacht getrokken van de redactie. Ik kreeg namelijk vorige week een brief waarin ik werd uitgenodigd om Skoeps Reporter te worden. Wat dit betekent? Ik zou een Nokia N73 in bruikleen krijgen met daarin een data-only SIM card die ik dan kon gebruiken om foto’s en filmpjes op Skoeps.nl te zetten zonder verdere kosten. De enige voorwaarden: goed voor de telefoon zorgen, hem na afloop netjes terugsturen en minstens vier skoeps per maand op de site zetten. Dat wilde ik wel eens proberen, dus ik heb de overeenkomst ondertekend en terug gestuurd.
 
Ik heb die N73 nu een tijdje. Ik zou er zelf niet een willen hebben, denk ik. Mijn gevoel bij Nokia’s is zelfs bij een huidige N-series hetzelfde: het voelt alsof "ik niks kan vinden" op een Nokia. Dat zal zeker een kwestie van wennen zijn, maar ik ga toch voor een HTC.
 
Ik heb echter al een aantal Skoeps van hogere kwaliteit op de site gezet: station Vleuten, wind in onze achtertuin, archealogische vondsten aan de Marnixlaan en de Lama’s in Caprera (filmpje en wat foto’s). Dit is geinig.
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

