Binnen 26 uur wist ik hoe het afliep…

Uiteraard heb ik het over Harry Potter.
 
We hadden het boek bij BOL.com vooraf besteld zodat het de 21e juli bezorgd zou worden. We waren toen in de tuin bezig (zie vorige entry voor wat foto’s van het resultaat), maar ’s avond in bed – even na tienen geloof ik – kon ik me niet meer inhouden en ben ik begonnen met lezen.
 
Ik kan nogal snel lezen en ik had de hele zondag verder gereserveerd om te zien hoever ik zou komen in het laatste boek uit de Harry Potter serie. Zoals je aan mijn entries op Twitter kunt zien had ik het boek vanochtend vroeg omstreeks tien voor half één daadwerkelijk uit. Dus in iets minder dan 26 uur wist ik hoe het afliep in de wereld van Harry Potter!
 
Hoeveel mensen zouden hem voor mij al uit hebben? Vast een hoop, want er zijn er miljoenen op zaterdag verkocht en thuis bezorgd en veel lezers hadden dus tot bijna 22 uur voorsprong op mij toen ik begon.
 
Lekker belangrijk… 😉
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Boeken. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

