Zo is dat dus, een aanrijding op de snelweg

Geen paniek: Ik mankeer niks.

Maar mocht je vanmiddag gehoord hebben van een file op de A12 richting Utrecht (bij hectometerpaal 37.1) in verband met een ongeval, dan kan ik je vertellen dat ik daar deel van uit maakte.

In totaal zo’n zes auto’s. Linker baan hoopte op. Ik zag het ruim van te voren. Remde hard en zette tegelijk mijn alarmlicht aan. Dacht dat het wel goed zou gaan. Maar toen stond de Golf voor me wel heel plotseling stil (achterkant kwam omhoog!). Dus ik week iets uit naar rechts. Toen ik vrijwel stil stond volgde er een onverwachte klap: van achteren aangereden. Hierdoor opgeduwd tegen de Megane die schuin voor me in de middelste baan zat.

Toen alles verder stil stond veilig maar snel op de vluchtstrook gaan staan, wat bijgekomen, gekeken naar eventuele slachtoffers, politie gebeld, gewacht, bij volgende afrit formulieren ingevuld, rijbewijs teruggekregen (zouden mensen dan alsnog doorrijden, na te wachten en de politie gesproken te hebben?), geblazen, veel later dan verwacht thuis aangekomen.

Eigenlijk alleen blikschade en verder gelukkig geen gewonden.

Verzekeringswerk.
Onwerkelijk…

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Auto/motor. Bookmark de permalink .

Een reactie op Zo is dat dus, een aanrijding op de snelweg

  1. Be zegt:

    Hè getsie, wat vervelend allemaal, Jarno! Je zult wel geschrokken zijn. En Rona vast ook. Maar gelukkig ben je niet gewond geraakt, dat is het belangrijkste!
     
    Groetjes van Bianca

Geef een reactie

