Google Earth demo op MS DevDays 2007 een succes

Afgelopen twee dagen stond de Caesar Groep ook met een kleine stand op de DevDays.
 
Ik had hiervoor een Google Earth netwerklink geschreven in combinatie met een kleine webapplicatie waarop mensen hun naam en adres konden invullen (om daar een iPod mee te kunnen winnen). Die adresgegevens werden realtime weergegeven in Google Earth op een groot LCD scherm op de stand.
 
Hier was best wat interesse voor; ik heb redelijk wat mensen uitgelegd hoe ik het ongeveer gebouwd had en wat de mogelijkheden hiervan wel niet kunnen zijn. Misschien moet ik maar eens kijken of ik hier weer niet een interessant .NET Magazine artikel van kan maken? Mijn eerste artikel in #12 smaakt toch wel naar meer.
 
Het is erg leuk om precies te zien waar een groot deel van de bezoekers aan onze stand vandaan kwamen (via de time-slider van GE ook verspreid over de tijd). De kans is groot dat we deze blikvanger op toekomstige beurzen voorlopig mee zullen blijven nemen.
 
Ik heb op grond van de afgelopen dagen al een aantal aanpassingen in mijn hoofd om de performance en schaalbaarheid wat op te schroeven, dus ik kan ook weer aan ’t werk.
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Spatial-IT. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

