Verjaardagscadeau: 1 SpaceNavigator

Ik had het er een paar dagen terug over dat ik voor mijn "verjaardagsopbrengst" waarschijnlijk weer wat X10 modules voor in huis zou aanschaffen. Nou, dat worden er in ieder geval een aantal minder.
 
Ik ben nogal een fan van Google Earth en heb ook al een poging gedaan om ons huis in 3D te modelleren in SketchUp. Met alleen een toetsenbord en muis is het "bewegen in 3D" echter toch een beetje knullig. Je moet erbij nadenken en het geheel voelt een beetje knullig. Daar zijn wel oplossingen voor in de vorm van speciale 3D controllers, maar die zijn vaak erg prijzig. Denk aan honderden euros. Ik wist dus dat ze bestonden, maar had nooit gedacht er ooit zelf thuis eens mee aan de gang te kunnen…
 
Totdat ik op Google Earth Blog, OgleEarth, Engadget en Gizmodo zeer enthousiaste verhalen las over de nieuwe SpaceNavigator van 3Dconnection (zusterbedrijf van Logitech). Het mooie aan dit ding is dat hij in principe net zo werkt als professionele 3D controllers, maar dat hij maar 60 dollar kost en standaard al direct met Google Earth en SketchUp samenwerkt.
 
Ik heb er dus maar direct eentje besteld.
Ik ben tenslotte niet voor niks net jarig geweest, toch…?
 
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Gadgets. Bookmark de permalink .

Een reactie op Verjaardagscadeau: 1 SpaceNavigator

  1. Be zegt:

    Nu weet je waarvoor je het doet, Jarno! Komend jaar word je 34. Dit is weliswaar geen getal waaraan iets officieels verbonden is, maar toch een mijlpaal…. Wellicht leuk om zo\’n mijlpaal heeeel uitgebreid te gaan vieren….. Met als gevolg nog meer mogelijkheden voor je hobby…. ;-))))
     
     

Geef een reactie

