Weer een jaar ouder…

Het gaat weer even duren voordat mijn leeftijd weer een tweemacht is: sinds afgelopen woensdag ben ik 33 jaar oud.
 
Die woensdag ben ik met Rona naar het museum in Middelharnis van het werk van Rien Poortvliet geweest. Daar wilden we (nou ja, ik) al langer heen, maar nu we weten dat het dit jaar voor het laatst open is leek mijn verjaardag een goede gelegenheid om er toch nog te gaan kijken. En ik ben blij dat we gegaan zijn. In het echt zijn zijn schilderijen en tekeningen nog mooier dan afgedrukt in een boek: dan zijn ze groter en kun je de structuur van het geheel tenminste zien. Als je de kans hebt in december zou ik nog even naar deze mooie locatie gaan op een blik te werpen.
 
Gisteren kwam de familie langs op verjaardagsvisite. Ik houd er helemaal niet van om mijn verjaardag te vieren (wat is er nou speciaal aan die dag?), maar gelukkig was het erg gezellig. De opklapbare ladder die mijn ouders bij zich hadden als cadeau gaat zeker van pas komen rond het huis, ik ga van de week zeker een keer donuts danwel bagels proberen te bakken in mijn nieuwe bakblik en de tussen de vele leuke kaarten weggestopte monetaire giften zouden wel eens een bron van een nieuwe X10 modules voor in huis zijn. Het zou wel mooi zijn als de slaapkamer en overloop ook schakelbaar zijn, liefst ook dimbaar.
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

