BLOB + Stream = BlobStream

Het hele proces heeft even geduurd, maar eindelijk is dan toch .NET Magazine nummer 12 uit met daarin mijn eerste technische artikeltje over de BlobStream class die ik eens geschreven heb.
 
Wel al een enkele leuke reactie gehad van een collega. En tijdens de vakantie had ik zelfs van Edwin Smit een voicemailtje. Enkele jaren geleden heb ik op een project voor Sara Lee/DE met hem samengewerkt toen hij bij Macaw werkte. Hij werkt nu bij een ander bedrijf en heeft ook voor dezelfde editie van het blad iets geschreven. Leuk dat hij even belde.
 
Het lijkt echter alsof er met mijn eigen abonnement op ’t magazine iets is misgegaan, want zelf heb ik hem nog niet (of hij ligt op de Zonnebaan misschien). Ik ben nu wel erg benieuwd naar hoe het allemaal uit ziet; als het goed is staat zelfs mijn foto bij de inhoudsopgave. (Oh jee…)
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Boeken. Bookmark de permalink .

4 reacties op BLOB + Stream = BlobStream

  1. Unknown zegt:

    Het kan aan mij liggen, maar ik vind niet direct die voorbeeld
    applicaties en die BlobStream class die je vernoemt in dat artikel…
    De enige links die ik vind, zijn links naar de MSDN

  2. Jarno zegt:

    Dat is inderdaad best knullig. Ik wist bij het schrijven van het artikel de URL natuurlijk nog niet en nam aan dat de redactie het er wel bij zou plaatsen. Dat is dus niet gebeurd. Als je weet waar het te vinden is, is het best logisch, maar in het blad zelf staat het volgens mij nergens. Op de webpagina van .NET Magazine op de microsoft site (zie Google) staan links naar pagina\’s per uitgave, waarop je van oudere exemplaren alle artikelen in PDF formaat kunt downloaden. Daar staan voor nummer 12 nu alleen nog de ZIPjes met downloadbare code. Sorry voor de verwarring…

  3. Unknown zegt:

    Thx. 🙂

  4. Jarno zegt:

    Graag gedaan.
     
    En als je me even had gemaild (mijn email adres staat wel bij het artikel) dan had ik je zeker sneller geantwoord. Zoals je aan de frequentie van posten kunt zien kom ik niet dagelijks op mijn space. Met mijn email is dat anders.

Geef een reactie

