Lachen met bluetooth op de DevDays

Tja, daar zit je dan. Iets van 2500 ontwikkelaars bij elkaar in de RAI. Ik ging direct kijken hoeveel bluetooth apparaten ik op mijn LOOX 600 kon vinden. Dat bleek een nieuw record. De interessant ogende servernamen waren afgeschermd, en iemand met een laptop op de eerste rij had geen zin om iets te ontvangen. Tot zover even, want de meeste GSMs ontvangen niet zomaar files meer tegenwoordig, dus de tientallen die ik er vond heb ik maar zo gelaten.
 
En toch…
 
Mijn eigen Siemens S65 accepteert wel incoming files (in een aparte inbox folder in het file systeem). En laat ik daar na een sessie onderstaande plaatje met de naam Welkom.jpg aantreffen.
 
Ik neem aan dat het iemand is geweest die ook gewoon voor de lol met z’n bluetooth aan het klooien was en dat ik geen bekende was voor hem of haar was. Niemand is erover begonnen. Ook neem ik aan dat het niet persoonlijk bedoeld was; wel erg zielig om dat anoniem te doen. Maak jezelf dan op z’n minst herkenbaar in de foto, toch?
 
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Gadgets. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

