He, verdorie… daar gaat m’n telefoon…

Na wat geruchten in forums lijkt het bevestigd: de Siemens SXG75, die ik in gedachten had als mogelijke opvolger van mijn huidige Siemens S65, zal helemaal niet in Nederland op de markt gaan komen.
 
Even kijken wat ik nu ga doen. Ik kan hem indien nodig via een webshop in het buitenland bestellen. Dan zou ik wel een redelijk uniek toestel hebben natuurlijk. Maar heb ik dan Nederlandse T9?
 
Nou ja, ik zou in ieder geval nog even wachten tot de ergste kinderziektes eruit zouden zijn.
Tijd genoeg…
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Gadgets. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

