WOW! Dat verwacht je toch niet…

Zit ik hier bij de klant lekker te programmeren, klapt ineens voor ongeveer een seconde de stroom uit. Licht uit en direct weer aan, overal om je heen hoor je de synchrone statische shock van al die monitoren (nee, geen LCDs op deze kamer).
 
Je schrikt toch even. Je gaat al direct uit van rebooten, hopen dat je harddisk niet net op dat moment z’n kop in beweging had, etc. Maar deze keer? Niets van dat alles!
 
Ik lijk hier op een PC te zitten met een soort ingebouwde mini UPS. Ik weet niet hoe lang hij het uithouden kan, maar die seconde (of minder) van daarnet kan hij blijkbaar hebben. Mijn monitor sloeg direct weer aan en ik was nog op dezelfde plek als twee seconden daarvoor en ik kon gewoon verderwerken.
 
Wist niet eens dat er PCs waren met deze eigenschap. Cool…
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

