Eindelijk foto’s op mijn website

Ik heb al een hele tijd niets laten horen over Samen In Peru, de website die ik thuis op een oud PCtje aan het hosten ben voor een vriendin die op dit moment vrijwilligerswerk doet in Peru. Er gebeurt echter langzamerhand nog steeds wel iets.
 
Gisteravond heb ik eindelijk de eerste support voor het opslaan van plaatjes in de database en het weergeven daarvan op de site toegevoegd. Hierbij kwam het recente werk dat ik gedaan heb voor een artikeltje dat ik heb geschreven voor .NET Magazine #12 (komt uit in maart van dit jaar) goed van pas.
 
Eindelijk is de site meer dan alleen maar tekst op een groene achtergrond.
En dat werd hoog tijd…
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Sasja in Peru. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

