Heerlijk begin van de week…

Ben ik eindelijk bijna bij ABB (ik sta al voor de deur en ga op zoek naar mijn pasje voor de slagboom, kom ik erachter dat ik mijn portemonnee vergeten ben…
 
  
 
Dag bankpas, tankpas, toegangspasjes, contact geld, rijbewijs, etc.
 
Dat krijg je na een weekend lang druk bezig zijn met het leegruimen van je oude huis. 12 november komt er eindelijk een container om dingen die bewaard moeten worden tot ons nieuwe huis klaar is op te slaan, dus dan moet het uitzoeken/weggooien klaar zijn. Daar kan geen uurtje extra slapen tegenop; ik ging als een soort zombie van huis weg.
 
Uiteindelijk ben ik dus maar naar huis terug gereden om de boel op te gaan halen. Enige voordeel: op de terugweg daarvan kon ik iets sneller over de A22/A9/A5/A4/A12 helemaal over de snelweg, want die files waren toen wel weg. Uiteindelijk was ik toen om half twaalf op mijn werk.
 
De week is weer begonnen… <zucht>
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

