Dus toch niet op Zandvoort rijden vandaag…

Vorige week was ’t ondanks de dreiging uiteindelijk schitterend weer dus ik had me voorgenomen om vandaag in ieder geval te gaan. Vooral omdat we met het plannen van de vakantie een beetje met deze datum rekening hadden gehouden.

En nu sta ik bij Mickey’s en besluit ik dat ik toch maar niet ga: Ik moet nog inpakken, iets voor sameninperu.nl doen, ’t is (te) heet en plakkerig, we gaan zaterdag op vakantie, ik ben echt moe door die dagelijkse 300km naar Eindhoven, etc.

Ik ga lekker nog een stukje toeren, en dan weer op tijd maar huis. <zucht>

P.S. Ik kwam een van die jongens van de Julius motorvaardigheidsdag nog tegen. Geinig.

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

