Harry Potter

Mmm, het heeft even geduurd (had hem telefonisch besteld bij ECI, maar die bestelling is nooit goed aangekomen merkte ik recentelijk), maar zaterdag heb ik de nieuwste Harry Potter aangeschafd.
 
Ik ben er zondagochtend in begonnen te lezen en tegen het eind van de dag – ik heb inderdaad niet veel anders gedaan die dag – was ik een flink eind gevorderd. Gisteravond moest ik uiteraard weer lezen en nu heb ik het hoofdstuk The Cave gehad. De laatste paar hoofdstukken volgen waarschijnlijk vanavond.
 
Wat kan lezen toch verslavend zijn…
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Boeken. Bookmark de permalink .

Een reactie op Harry Potter

  1. Jarno zegt:

    En gisteravond was hij dus inderdaad uit. Heftig hoor. Benieuwd hoe dit af gaat lopen in dat laatste boek…

Geef een reactie

