Foto op het circuit

Dat is geinig. Mijn vader belde gisteren om me erop te wijzen dat tijdens het MACZ vrijrijden op Zandvoort vanaf dit jaar een fotograaf foto’s maakt. Ik had al iemand met een camera zien staan, maar de foto’s had ik nog niet bekeken. Ik blijk er ook tussen te staan.
 
Je kunt op de site 1280×1024 digitale plaatjes bestellen, de originele digitale files (‘tig megapixel of misschien Kodak Photo CD ofzo?) en allerlei afdrukken tot posterformaat aan toe. Het is natuurlijk iemand z’n brood, dus ik snap ergens wel dat die hele site met JavaScript is dichtgetimmerd. Irritant is het wel.
 
Ik zal vast nog wel eens een fotootje bestellen als ik er een beetje leuk op sta, maar voorlopig wilde ik wel een fotootje hier op mijn weblog zetten. Dus heb ik een screenshot gemaakt van het grootste formaat dat op de site te bekijken is en heb daar met een paar minuten Paint Shop Pro het ergste van de copyright melding uit gehaald. Kan ik toch mezelf eens op de motor zien.
 
Er is een nieuw fotoalbum aangemaakt met ook wat eerdere foto’s die ik met mijn GSM gemaakt heb erin.
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Auto/motor. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

