Mmm, of toch een Siemens S75?

De SL75 en S75 zijn gepresenteerd. Ik twijfel nu tussen de S75 en de SXG75. Het feit dat de S75 ongeveer net zo groot zal zijn als de S55 (die ik nog steeds mijn mooiste telefoon ooit vind) doet me vooral twijfelen. De S65 vond ik na de S55 toch wat groot. Maar de GPS ondersteuning van de SXG75 trekt toch ook wel. Toch maar even wachten tot in ieder geval na oktober dit jaar om wat reviews van allebei af te wachten voor ik een keuze maak.
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Gadgets. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

