Wel verdomme…

Nog meer gedoe i.v.m. die dealer in Breda.
 
Nu blijken ze ook de kentekenplaat niet goed te hebben vastgezet. Hij hing van de week al een keer met één boutje los.
 
Ik zou deze week op woensdag al langsgaan bij de dealer (in Utrecht…) i.v.m. het uitvallen van de carkit en probleempjes met de navigatieradio, dus aangezien ik vandaag de hele dag in Westbroek moest zijn omdat de woningbouwvereniging eindelijk had besloten de combiketels te laten vervangen ben ik vandaag maar langsgereden.
 
In de wasstraat (was ook hard nodig) was de kentekenplaat voor er al af gevallen. Met die plaat achter de voorruit ben ik direct naar Skoda Center Utrecht gereden. Daar heb ik een afspraak gemaakt voor de 15.000-beurt voor volgende week woensdag – waarbij ook naar carkit en radio gekeken gaat worden – en hebben ze kentekenplaat aan de voorkant weer vastgezet.
 
Wie schetst mijn verbazing als ik thuis kom en zie dat ik voor helemaal geen kentekenplaat meer heb? Direct het Skoda Center gebeld, maar toen waren ze eigenlijk al bijna dicht. Ik word morgenochtend teruggebeld over het hoe en wat…
 
Zelf heb ik al even op internet zitten zoeken en bij het RDW een formulier 345 via email aangevraagd. Waarschijnlijk moet ik even rondrijden met zo’n tijdelijk witte plaat totdat de aanvraagprocedure van een nieuw kentekenbewijs met nieuwe platen (met zo’n lelijke duplicaatcode erop) is afgerond.
 
Lekker is dat. Net nu Rona morgen een bedrijfsuitje heeft waar ze met de auto dan zelf naartoe kon rijden (ik zou de motor pakken). Zoiets komt ook altijd ongelegen.
Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Auto/motor. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

