Mijn nieuwe telefoon komt ook in ’t zwart uit

Op dit moment ga ik er ondanks het gedoe rond Siemens i.v.m. het samengaan met BenQ toch nog steeds vanuit dat mijn volgende GSM een Siemens SXG75 gaat worden. Oorspronkelijk is dit ontwerp gepresenteerd in wit en daar had ik wat mijn twijfels over, maar ik lees net dat hij ook in zwart uit zal komen.

Ik vind ‘em schitterend zo. En het feit dat de eerst gepresenteerde kleur eigenlijk altijd als eerste op de markt komt (nu geschatte periode: september dit jaar) betekent dat ik iets langer op mijn nieuwe telefoon zal moeten wachten.

Maar da’s niet erg; dan heb ik er misschien eindelijk eens eentje zonder kinderziektes. 😉

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Gadgets. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

