Nog steeds niet 100%

Nou, dat dagje is uiteindelijk wel meer geworden. Ik ben uiteindelijk gisteren weer aan het werk gegaan, maar alleen omdat ik thuis een beetje gek werd (mede door de hitte) en we iets zouden moeten opleveren op vrijdag en ik niet de indruk wilde wekken dat ik ziek zou zijn om daar even niets mee te maken te hoeven hebben (belachelijk, ik weet ‘t, maar zo’n oplevering houd je toch bezig).

Het hele weekend heb ik me belabberd gevoeld. Uiteindelijk ben ik toch naar de expositie van mijn schilderijen in Utrecht geweest, maar ook eigenlijk alleen omdat ik aan het eind daarvan de schilderijen weer mee moest nemen. Toch was dat wel gezellig.

Ik hoop dat het laatste gesnuit en gehoest nu toch wel zo snel mogelijk weg zal zijn. En dan hoef ik voorlopig echt weer even niet ziek te worden hoor!

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

