Eerste keer circuitrijden dit jaar

De eerste paar keer circuitrijden kon ik niet, dus gisteren was voor mij de eerste keer dit jaar dat ik als MACZ-lid met mijn motor weer op het circuit van Zandvoort reed.

Ik kon wel merken dat ik eind vorig motorseizoen en tot nu toe dit seizoen bijna niet op de motor gezeten had. Echt lekker ging het niet in mijn gevoel. Erg onzeker bijna. Ik ben ook voor het einde van mijn sessie zelf in de pitstraat gestopt na ik denk een ronde of drie/vier. Het hielp niet dat ’t ook pas mijn tweede keer op ’t volledige GP circuit was.

Achteraf vielen mijn de top- en gemiddelde snelheid op de GPS me nog wel mee (die top is in mijn GPS nog niet overschreven en was 159 km/h). Mijn "persoonlijk record" op Zandvoort staat volgens mij op iets van 172 km/h geloof ik. Eens checken op mijn oude weblog. Deze link is naar mijn laatste keer rijden, maar dat record moet er ook nog ergens op staan in een eerdere entry.

Na mijn sessie kon ik nog een aantal sessies als baco op post staan. Het was mijn tweede keer, en deze keer stond ik op post 22, tussen de Kuhmo bocht en de Luyendijk bocht (de laatste twee bochten voor het rechte stuk). Deze keer stond ik daar echter wel in mijn uppie in een gekleurd hesje met portofoon, vlaggen, oliekorrels en een bezem (zie foto). Er gebeurde bij mijn post niks, dus het was lekker rustig en een beetje saai tegelijk. Wel weer goed om de lijnen van anderen op dat punt van het circuit goed te kunnen bekijken.

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Auto/motor. Bookmark de permalink .

2 reacties op Eerste keer circuitrijden dit jaar

  1. Jarno zegt:

    Vorige keer op \’t circuit is te vinden op http://weblogs.bnn.nl/purgamentum/20040521 trouwens.

  2. Jarno zegt:

    En die top staat op http://weblogs.bnn.nl/purgamentum/20040421, een maand daarvoor.

Geef een reactie

