Kentekenhouders, the Sequel…

Tja, ze waren er eindelijk, dus ik ging er gisteren eentje ophalen. Toen ik bijna het terrein op wilde draaien ging de telefoon. Of ik al onderweg was…

Ze waren eens goed bekeken en Caesar stond als Ceasar gespeld, dus met EA in plaats van met AE. Als je de linkjes bekijkt zie je waarom dat absoluut niet ok is. Op het ontwerp stond het goed, dus de drukker zal wel een foutje gemaakt hebben.

Hoelang het nu duurt voordat we de goede hebben weet ik niet. Misschien ga ik wel gewoon kijken voor zo’n sticker om van de reclame voor die dealer in Breda achterop mijn auto af te zijn.

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Auto/motor. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

