Europese Grondwet…

Tja, wegens gebrek aan duidelijke informatie neig ik tot nu toe dan toch naar een "nee, voor de zekerheid" zonder dat ik eigenlijk precies kan uitleggen waarom.

Na het lezen van GrondwetEU (genoemd in die radioreclames) ben ik toch geneigd om over ruim een week toch misschien wel voor "ja" te gaan. Vooral de 10 mythes en de lijst met veelgestelde vragen vond ik wel interessant, net als de top 10 redenen om voor te stemmen.

Ik weet niet van wie deze website is (ik vermoed Buitenlandse Zaken?), maar nuttig is hij volgens mij wel. In ieder geval is hij leesbaarder en uitgebreider dan die stomme folder van de referendumcommissie die iedereen in de bus heeft gehad.

Waarschijnlijk heb ik er geen tijd voor en levert het in de praktijk niet heel veel nuttigs op, maar misschien ga ik van het weekend nog wel een keer in de volledige tekst van de grondwet zitten bladeren.

Al met al blijft ’t moeilijk hoor.

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

