Op de motor naar m’n werk…

Nou, eindelijk dan eens. Ik werk al maanden in Langbroek, en ik was nog nooit op de motor geweest. Vanochtend had ik rottig geslapen en was ik voor de wekker ging al klaarwakker (een zeldzaamheid de laatste tijd) dus toen ik het weerbericht op de wekkerradio hoorde vond ik dat ’t er maar eens van moest komen.

Omdat de motor nog altijd in Westbroek staat, ben ik vroeger weggegaan, daarheen gereden met de auto, heb ik me daar snel omgekleed en heb ik de motor uit de schuur gehaald om binnendoor over Groenekan, De Bilt, Zeist en Bunnik naar Langbroek te rijden.

Toen ik nog 3 km van de schuur was verwijderd ging het flink regenen. En toch heb ik doorgezet. Uiteindelijk was het de hele weg droog (en vanmiddag zou ’t dat blijven, dus dat komt wel goed). De kou viel me wel wat tegen moet ik zeggen.

Toch heb ik er geen spijt van. Snel de motor voor vast in IJmuiden gaan parkeren, dan kan ik weer vaker – en dan de hele weg – op de motor naar mijn werk. Als het iets minder koud is….

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Auto/motor. Bookmark de permalink .

2 reacties op Op de motor naar m’n werk…

  1. Be zegt:

    We hebben de tuin zondag de 22e opgeknapt en bijgewerkt hierdoor is er ook ruimte gemaakt om te parkeren, zonder in het hout te belanden. Dus met andere woorden de tuin is er klaar voor, wij zijn er klaar voor, waar blijft die motor !Groeten,Be_Bi

  2. Jarno zegt:

    Zoals jullie (inclusief buurjongetje) gisteravond hebben gezien is hij gearriveerd. En aangezien mijn broer morgen de auto naar IJmuiden wil rijden is het voorlopig nog permanent ook. šŸ˜‰

Geef een reactie

