Vrijdag de dertiende…

Iemand hier die last heeft van triskaidekafobie…?

Zelf ben ik eigenlijk helemaal niet bijgelovig, maar op vrijdag de 13e ben ik altijd toch een beetje extra voorzichtig. Waarom? Dat zal ik je vertellen…

Ten eerste heb ik een keer mijn linker arm (net bij mijn pols) gebroken. Ik stond op een draaiend deel van een hekwerk dat door iemand werd dichtgegooid terwijl ik daar stond. Om er niet af te vallen had ik mijn linker arm tussen de spijlen gehaakt en de trillingen in het metalen hek bij het dichtslaan ervan hebben toen mijn arm gebroken. Geen leuke situatie; erg pijnlijk. Zoals je zult begrijpen was dat op een vrijdag de 13e. Het was ook omstreeks kwart over één ’s middags, dus achteraf heb ik altijd zoiets van "het zal toch niet 13 minuten over geweest zijn?".

Daarnaast was mijn eerste motorongeval (kleintje, huurmotor onderuit geremd in een bocht) ook op een vrijdag de 13e. Heb ik mooi een flink aantal weken door met mijn enkel in het gips moeten zitten.

Tja…

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Vrijdag de dertiende…

  1. Christophe zegt:

    Hello,Ik heb totaal geen last van triskaidekafobie, eigenlijk is "13" "mijn" getal. Hoe het komt weet ik niet echt, maar het is begonnen toen ik 13 in mijn e-mailadres zette. Ik leerde de liefde van men leven kennen op 13 augustus, 13 september waren we een koppel en na vier jaar was het op 13 mei gedaan (geen spijt van;)Maar echt waar, elke dertiende van de maand is mijn topdag, dan lukt me alles. Het gaat zelfs zover, dat ik vorig jaar op 13 juli het getal 13 op m\’n been heb laten tatoeëren.Nog veel geluk de volgende vrijdag de dertiende,Groetjes,Christophe aka fox13

Geef een reactie

