Maar dus wel voor Caesar

Grappig. Ik ben net gebeld door iemand van Caesar.

Er waren al plannen om kentekenhouders voor alle leaseauto’s te gaan bestellen, maar in verband met logistieke problemen (hoe krijg je die dingen dan op alle auto’s, via de leasemaatschappij, via dealers, etc. zonder teveel geregel en kosten) heeft men dat idee toen laten varen. Mijn mailtje heeft dit idee weer aangezwengeld.

De houders gaan in toereikende aantallen ineens besteld worden en medewerkers kunnen ze dan ophalen – of ze krijgen ze uitgereikt op een medewerkersavond – waarna zij ze zelf op de auto zullen moeten (laten) zetten. En mocht dat niet lukken (op sommige auto’s schijnen ze gepopt te zitten?) dan kan de medewerker het zelf bij de volgende beurt even aan de betreffende dealer vragen.

Kortom: ik moet even een week of twee à drie wachten i.v.m. de levertijd, maar dan heb ik in ieder geval een andere naam onder mijn kenteken zitten dan de naam van die verdraaide dealer in Breda.

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Auto/motor. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

