De nieuwe auto is er eindelijk…

…nu de bestelde carkit nog.

Een van mijn eerste vragen bij de dealer zaterdag was "En waar zit het display van de carkit precies…?". Toen ik daarop een vragende blik kreeg en het antwoord "Hoezo, display…?" wist ik genoeg.

Blijkbaar heeft de dealer alleen de woorden Siemens en carkit zien staan (net zoals hij stoelverwarming blijkbaar niet had zien staan) en is hij daar verder op door gegaan zonder nog op de bon te kijken. Het gezeur van vorige week over een carkit ging dus waarschijnlijk om een standaard Siemens Comfort carkit en niet de Bluetooth carkit. Vandaar dus de voor mij onzinnige vraag over wat voor type telefoon ik had.

"Tja, meestal bouwen we Nokia of Sony-Ericsson in. We hebben eigenlijk helemaal geen ervaring met Siemens," zei hij nog. Alsof dat het goed zou praten. Al helemaal niet omdat hij hiermee bij mij nog meer voor lul stond aangezien hij een draadloze Siemens in zijn hand had waar hij dus blijkbaar de hele dag door mee belde.

Op de bestelbon stond echter (gelukkig) wel het goede typenummer. Als ze die nou gewoon hadden besteld en ingebouwd. Ben benieuwd wat voor oplossing er wordt aangedragen als ze (over)morgen bellen. Wat mij betreft wordt het inbouwen op locatie of bij de Skoda dealer in Utrecht/Haarlem. Ik ga niet meer naar Breda, en deze auto ook niet meer als het aan mij ligt.

Oh ja. Ik zal dan ook direct even doorgeven dat de carkit nu niet op de radio zit aangesloten en dat het microfoontje van het plafond is gevallen omdat hij met het plakrandje op de hemelbekleding zal geplakt in plaats van met het stukje klittenband. Prutsers…

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Auto/motor. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

