Die verdomde dealer…

Het gaat lekker met die nieuwe leaseauto.

Eerst krijg ik te horen dat de dealer is vergeten de auto te bestellen met stoelverwarming. Of ik hem zonder wil hebben of zes tot acht weken later i.v.m. het bestellen van een nieuwe.

Dan belt de dealer (die zich zorgen maakt om een fout bestelde auto waar hij anders misschien mee blijft zitten) om te vragen dat het goed is dat de stoelverwarming nu nog ingebouwd wordt. Dan kan hij gewoon de zaterdag na mijn vakantie (=vandaag) geleverd worden. Als ik het had geweten wat er zou gebeuren was ik daar nooit op in gegaan…

Gisteren word ik weer gebeld. In verband met de carkit. Wat voor type GSM ik had. Vond ik al vreemd, een dag voor de geplande aflevering. Vooral omdat het om de tot nu toe enige Bluetooth carkit van Siemens gaat en het type van het toestel (voor de eventuele cradle) er dus geen bal toe doet.

Bleek bij een tweede telefoontje dat ze bij het inbouwen van de carkit de dag van te voren er achter kwamen dat ze die carkit helemaal niet hadden. Tja, bestelfoutje, "mijn collega", etc. Je kent het afschuifgedrag wel. Ze waren pas dinsdag of woensdag weer leverbaar. Of ik hem voorlopig wilde komen ophalen zonder carkit of dat ik de afspraak een weekje wilde opschuiven.

We moeten er een roteind voor naar Breda (de leasemaatschappij heeft daar kantoor en blijkbaar lucratieve kortingen bij de plaatselijke dealers…?) en wilden er vandaag een leuk dagje uit van maken. Dat gaat nu niet meer lukken i.v.m. andere afspraken dat weekend.

Mijn advies: mijd Škoda dealer Rotel in Breda als je dat kunt.

Na het ophalen van mijn nieuwe leaseauto volgende week zal ik zeker hetzelfde doen

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Auto/motor. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

