De watertoren wordt eindelijk geschilderd

Toen ik begon met schilderen zei Rona direct dat ze heel graag van mij een schilderij wilde hebben van de watertoren van IJmuiden. Die staat bij haar ouders voor de deur, dus eentje voor aan de muur voor in ons nieuwe huis bij Utrecht staat hoog op de verlanglijst.

Ik was al begonnen aan een potloodtekening, maar had die thuis nog nooit afgemaakt, laat staan dat ik aan schilderen was toegekomen. Dat ben ik dus nu in het "vrije blok" van mijn schildercursus aan begonnen.

Wat vinden jullie tot nu toe…?

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Schilderen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

