Tijd om afscheid te nemen van de leasewagen

Tja, dan is het toch ineens sneller dan je denkt. De Kia die me ruim vijf en half jaar gehoorzaam heeft rondgereden mag geen onderhoudsbeurt meer en moet worden ingeleverd bij de leasemaatschappij. De nieuwe Skoda wordt waarschijnlijk 15 maart geleverd maar voor die tijd moet ik nog wel op skivakantie naar Oostenrijk. Waarschijnlijk wordt dat dan dus in een huurauto. Ik ga de Kia maar alvast leegruimen denk ik want ergens volgende week zal ik hem wel moeten komen omwisselen…

Over peSHIr

Online busy-body
Dit bericht werd geplaatst in Auto/motor. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

